onsdag 15 februari 2012

Jösses, vilken dag

Dagen började ju bra med födelsedag och allt, men sen gick det bara utför... Barnen har bråkat, skrikigt och gråtit i stort sett hela dagen... Snacka om att vara ledig från jobbet, men ledig har jag verkligen inte varit... Jag är helt slut... Känns bra att se bilder som denna och inse att för det mesta är de ju så himla fina med varandra... Nu sover äntligen barnen och jag tänker titta lite på TV men gå och lägga mig tidigt... Vilken dag... Sög verkligen musten ur mig... Imorgon bitti blir det utvecklingssamtal med Alex fröknar... Gissar att det inte blir några överraskningar direkt med tanke på att jag är där så mycket och vet precis vad han behöver jobba på... Hoppas ni haft en bättre dag än vi, morgondagen kan vara bli bättre...

God kvälls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar