måndag 5 mars 2012

Jag har beslutsångest!



Ok, så jag har suttit här på jobbet idag och tittat mig tokig på tapeter på nätet... Vill nämligen fixa en fin fondvägg bakom soffan i vardagsrummet... Det finns ju hur många tapeter som helst att välja mellan! Jag har i och för sig bestämt mig att den ska vara svart och vit och inte ett alltför komplicerat mönster eftersom jag måste kunna sätta upp den också... :0) Jag har lyckats korta ner listan till dessa två... Men vilken blir det? Jag sitter liksom fast! Det lutar nog mest åt den med grått i,  men jag kan inte bestämma mig! Vilken beslutsångest!

4 kommentarer:

  1. Det kommer bli jättefint med en fondvägg där. Jag gillar den översta bäst tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina tapeter! Men om jag måste välja så gillar jag den översta bäst! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar ocksa den oversta bast, da ni innan har haft en vit vagg kan det nog bli valdigt morkt med den undre. For stor kontrast, men de var ju bada fina! Harligt med nytt och soffgruppen var jattefin!

    SvaraRadera
  4. Kanns som om alla lutar mot den som jag sjalv lutar mot mest... Det blir nog bra det har... :0)

    SvaraRadera