fredag 29 mars 2013

Den amerikanska konkurrensen


Stack till Hobby Lobby en sväng idag för att köpa lite grejer inför påskhelgen... Vilken affär! Helt klart en av mina favoriter! De har allt från hobby (vilken man än har) produkter, ramar, tavlor, möbler, ja allt man behöver i inredningsväg... Men det jag gillar bäst är att de även alltid har ett grymt stort sortiment när det gäller säsongsvaror och till galna priser dessutom! En grej jag gillar skarpt med att shoppa i detta landet är att det som är aktuellt just nu alltid är på rea... Hela påskdelen av affären var till halva priset! Yes! Inget som hemma i Sverige där de rear ut skiten efter påsk som ingen köpte... Visst blir det ännu mer rea på grejerna då, men det är fortfarande alltid rea på det man vill ha just nu... Det tackar jag Amerika för... :0) 


Det blev några ägg och annat trevligt som ramlade ner i korgen och jag kom hem nöjd som man bara kan... Gillar skarpt den amerikanska konkurrensen mellan affärer, det funkar grymt bra för mig... :0) Nu inväntar vi de blivande "kineserna" och får två nya husdjur i tre år på köpet... Spännande!

Ha en trevlig påskhelg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar