måndag 31 oktober 2011

Barnens Halloween


Även i år var det självklart dags att klä ut sig och gå ut och "fiska" godis med barnen... Jag klädde inte ut mig eftersom jag gjorde en avstickare mitt i arbetsdagen och hur skulle det sett ut? :0) Men barnen var utklädda och redo när jag kom hem till farmor och farfar... Ett skelett och en fjärillsprinsessa var det som väntade på mig... Båda dräkterna var från föregående år, men det var de de ville ha på sig... Billigt och bra för mig... :0) Efter att ha strosat runt ett tag och fått tag på aldeles för mycket, enligt mig, gottigottgott var det dags för mig att bege mig tillbaka till jobbet och för knattarna att hjälpa farmor dela ut godis till de andra barnen som fortfarande var ute... Det var tydligen viktigt att stoppa huvudet i pumpan också för att kolla vad man fått... :0) En lyckad trick or treat säger både barnen och jag...

Happy Halloween!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad gör du idag? Kika in på min blogg, du kanske gillar den? OCH om du gör det lägg till mig på bloglovin! KRAM! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har kryat på dig lite efter att ha varit ute på en sådan lyckad trick or treat :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ah sa fina dom var!! Jattesota, och jag blir nu avundsjuk pa ditt fina foto pa trappan, som du kanske sett hos mig var ju inte mina "trappfoton" lika lyckade! Haha! :D Harligt och ni ser ju ut att ha haft fint vader ocksa. Har var det underbart varmt och skont!!:D Kramar

    SvaraRadera
  4. ... gud vad söta :)

    Kram

    Förresten , det är klart du kan vara utklädd på jobbet! Folk var verkligen utklädda överallt! Banken, affärerna ... på gatan :) Råkade nog fnissa högt åt någons kostym, misstänkter i efterhand att det faktiskt var hans riktiga kläder... ;)

    SvaraRadera