lördag 10 december 2011

Lucka nummer 11

God kvälls! Har haft en sån där dag idag när jag inte riktigt varit på g... Det var kalas för en av barnens närmaste vänner och det sög liksom musten ur mig... Nu sover de båda två och "tomten" har varit här med klappar till morgondagens kalender... Den är så fin och vi tackar mamma för det... Jösses vad duktig hon är! Är det detta jag ska göra för mina barnbarn? Måste börja öva... :0) Det är Carlos som stått för morgondagens klappar och det är inte illa vill jag lova... När det är jag som väljer så blir det mest en clementin, några pepparkakor, en candy cane på sin höjd... De fick inte plats på självaste 11:an så det blev till att improvisera helt enkelt... :0) Det kommer garanterat vara två glada små sillar som öppnar dessa imorgon bitti...


God natt på er, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar