onsdag 7 december 2011

Sist jag var i Sverige

Det var julen 2008 och jag var höggravid med Isabella... 7 månder var jag när vi flög över det stora blå för att kunna se vänner och familj... Det gick rätt bra, lite obekvämt av och till, och jag var tvunget att ha intyg från läkare med mig när vi checkade in på flygplatsen... Alex vara bara en lite 2-årig kis som inte sa så mycket... Andra tider denna gången... Det är två galenpannor som man ska ta med sig på flyget och jag kan garantera en massa onda blickar från medpassagerare när vi stiger på... :0)

6 kommentarer:

  1. Hehe nädå, de kommer charma alla passagerarna :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att ni ska till sväääärje! När åker ni??

    SvaraRadera
  3. å hoppas att ni får en bra resa! :)

    SvaraRadera
  4. Äntligen, vi ses den fjärde!
    Kramen

    SvaraRadera