onsdag 8 maj 2013

Jag är amerikan!

Tänka sig! Då har jag gått och blivit amerikan! Gjorde både intervju och testet i Detroit i morse och det gick som en dans! Lite nervös var jag allt men hade egentligen inget att vara nervös över, det hör väl bara till tror jag...
I alla fall så stämplades ett rött, stort "APPROVED" på min ansökan och jag fick med mig ett papper hem... Nu är det bara till att vänta på en inbjudan att infinna mig på plats för själva ceremonin då jag officiellt får alla papper och kan ansöka om amerikanskt pass... Skulle bara ta några veckor sa damen och jag hoppas på det... Ska ju till Sverige i slutet av juni och behöver mitt amerikanska pass tills dess...
Fortsätter hålla alla tummar, men är inte i närheten lika orolig över detta... Detta är en mycket bra dag som firades på riktigt amerikanskt vis, med en Coca Cola! Vad annars? :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar