fredag 30 augusti 2013

Springa i ett växthus

Har varit tuff träning för mig denna veckan... Har varit ute och sprungit tre gånger efter jobbet och det var tungt vill jag lova... Efter veckans alla regnstormar och den 30 graders tropiska värmen vi har just nu var det så fuktigt att det  kändes som om man sprang 5 km i ett växthus... Fy vad vidrigt! Det gick, men det var tungt... Idag efter rundan klippte jag även gräsmattan så det var ett extra pass... :0) 
Ikväll bänkar vi oss i soffan eftersom Michigan States football säsong börjar... Får se vilket lag vi har i år... Spännande...
Nu blir det dusch och sedan lite mat i magen, en riktigt sen middag...

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är med din träning!
    Min blir lite sporadisk för tillfället. Måste ta mig i kragen!

    SvaraRadera