torsdag 1 augusti 2013

Stolt och imponerad

Alex fick med sig ett stort paket av övningar som ska göras dagligen under sommaren för att vara redo för 1:a klass till hösten... Vi har kört med att göra en stor lex-göra varje vecka istället, men har varit kassa med hela grejen sedan vi kom hem från Sverige för två veckor sedan (som känns som en evighet sedan för övrigt)... Så idag blev det en redig genomgång av både matte, läsning och skrivning... Jag måste säga att jag är så imponerad av allt denna lilla kille kan! Det var som om han övat varje dag, allt satt fast! Han stavade till och med "sister" rätt och det har han aldrig gjort förut! Jag är en super stolt mamma! 
Är det bara jag som kan läsa det han skriver eller kan även utomstående förstå? Föövrigt så var ju jag där och vet vad som hände... :0) Tala om vad ni tror det står så jag får veta... Ganska kul att han pratar om sig själv i 3:e person... :0) Gullet!

Tack, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar