lördag 31 mars 2012

En sko, många minnen

Nu sticker jag och Isabella på Tia's bridal shower... Jag bestämde mig för att hoppa i mina favorit-skor... Dessa röda, fina hänger med sedan länge tillbaka... Inhandlade på Shelly's i London någon gång på 90-talet... De passar fortfarande och är självklara favoriter... Massa minnen då jag och mina tjejer åkte till London på shopping trips... Underbara minnen... Anyways... Loppan blev helt till sig när jag förklarade att det bara skulle vara tjejer på bridal showern, inga pojkar... "No boys? Only girl? Yay!" Hoppas hon känner likadant angående pojkar i framtiden... :0) Man kan ju bara hoppas... :0)


Trevlig helg på er, vänner!

1 kommentar:

  1. Hej! Såna där skor säljs här i Sverige, fast i "träsko"-variant, med en rem baktill. Många sköterskor har dem på sjukhuset och vårdcentraler där jag jobbat, mycket poppis! Jättefina, syns inte att dina är upp mot 20 år gamla! :-)

    SvaraRadera