söndag 7 oktober 2012

Tuff helg


Jädrar vilken tuff helg det varit... Fredag gick bra, lördag var en annan femma... Ganska trist fram till 16-snåret som självklart var tiden Carlos och barnen kom över... Jag sprang runt som en yr höna och fick grejer gjorda... Sedan hade Carlos en klass, via internet, 17.30 som han behövde ta hemma, ostörd... Great... Busy som fasen och jag har barnen... Det blev till att köra in dem på ett hotellrum, hittade en tecknad film, here you go... Funkade ungefär 30 minuter sedan var loppan på språng...


Jag var ju lite överallt, så hon hade svårt att hitta mig men fann mig till slut... Det blev till att dra fram "krit-boxen" (yes, vi har en hel jädra box full av kritor) och placera barnen i ett av kontoren bakom receptionen... Gick bra ett tag sedan kom iPaden fram... Lösningen tills Carlos kom tillbaka och tog barnen... Jösses... Fullt ös hela kvällen, fullt hotell... Barnen somnade, jag var uppe till midnatt, det blev tyst... Traskade in på rummet, Carlos pluggade, la mig i sängen, somnade, vaknade varje halvtimme, klockan ringde 06.30, körde en gäst till flygplatsen 07.00... 


Sedan blev det frukost med familjen, familjen åkte hem, checka ut alla gäster, drog hem vid lunchtid... Fy fasen vilken helg! Tur att det bara kommer att förekomma några gånger om året... Phew... Trött...

Nu: Middag
Sen: Sova... mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar