fredag 11 november 2011

Kvällsbesök & Önskelistor

Grannkillen kom på besök precis innan det var dags att duscha barnen... Han kommer alltid de konstigaste tiderna, och vill alltid ha något att äta också... Hmm... I vilket fall som hellst blev det lite vindruvor och så tittade de igenom Target's julkatalog och pekade ut allt de ska få i julklapp! Jösses, de pekade ju på allt i hela katalogen! Vi försöker fortfarande lista ut hur vi ska göra med klappar i år eftersom vi flyger till Sverige på självaste julafton! Det blir väl något litet som de kan ta med sig på flyget innan vi åker, men sedan vet jag inte... Vi kommer fira jul hos föräldrarna den 26:e, men jag vill ju inte ta med mig en hel väska med grejer till barnen... Samtidigt vill jag inte köpa allt där eftersom det är så mycket dyrare... Dagens I-lands problem, verkligen... :0)
Nu blir det basketmatch pa ett hangarfartyg i San Diego... Michigan State mot North Carolina... Det ni...

Go Green & Go natt!

1 kommentar:

  1. Åh ja jag förstår ditt i lands problem;) mysigt att komma hem till Sverige!
    Hmm ja mycket konstigt det där med grann pojken...?
    Kram K

    SvaraRadera