onsdag 25 april 2012

Pump och en svensk överraskning



God morgon!

Idag blev det upp med tuppen, avsläpp av Alex och sedan både konditionsträning och Body Pump på gymmet... Fick en trevlig överraskning på jobbet igår precis innan jag skulle gå hem... Tre vänliga själar vandrade in och kom fram till receptionen för att checka in... "Titta! De har så där stora chipspåsar här!" hör jag att tjejen säger... Vilken lycka! "Är ni från Sverige?" säger jag och får en sån där pratar-hon-svenska-?-blick... Sedan var det snack på svenska ett tag innan jag till slut drog hemåt... En riktigt rolig avslutning på en mycket lång och tuff dag... :0)

2 kommentarer:

  1. Duktigt du är som tränar!! Jag behöver en rejäl spark för att komma igång. Visst är det kul att bara höra svenska helt plötsligt så där. Var jobbar du me?!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar som front desk supervisor pa ett hotell... Riktigt roligt arbete... :0)

    SvaraRadera