lördag 17 november 2012

En låda

I eftermiddags såg jag att det stod en stor låda på verandan... Har jag beställt något? Nä, det tror jag inte... Men jag är ju inte den enda vuxna i detta hushållet så någon annan har tydligen shoppat lite på nätet... :0) Jag känner igen symbolen på paketet och vet att det är skor eller boots i kartongen... In med lådan i köket, hittar en kniv, börjar skära i tejpen på ovansidan... Hör Carlos komma springande upp för trappan från källare ropandes "Don't open it! It's your Christmas present!" Wow! Har inte sett honom springa så fort förut... :0) Ska bli kul att se vad han köpt nu... Han har nämligen en tendens till att köpa kläder och grejer till mig som jag absolut inte tycker om... Nu, efter att vi varit gifta i nästan 10 år kanske han äntligen fattat min smak? Får väl se på julafton... :0) Spännande...

1 kommentar:

  1. Spannande! Kul att mannen har lite forbehallning. Har kan det ocksa bli "spannande" julklappar ibland..fast mest koper vi inte till varandra utan mer nagot som vi behover till hemmet eller sa. Skor/stovlar ar ju kanske lite lattare att handla an klader eller hur? Lattare iallafall att fa ratt storlek utan att "gora bort sig".
    Kram

    SvaraRadera