söndag 24 februari 2013

Dejt med min darling

Gårdagens dejt med min darling var väldigt lyckad... Super god mat på favorit restaurangen Troppo här i Lansing... Efter maten blev det lite dans och sedan bar det hemåt... Mycket trevligt att få bara vara vi två, det blir ju sällan så nuförtiden... :0) Carlos hade, dagen till ära, på sig samma kavaj han hade på sig när vi gifte oss... Tyvärr passar inte mina bröllopskläder så det fick bli en helt ny klänning istället... :0) Jädra nöjd med den alltså...
Nu blir det snart kvällen ska ju upp före tuppen imorgon och dra till jobbet... Tufft...

God kväll!

1 kommentar:

  1. Harligt med datenight och vad fina ni var! Jattesnygg klanning det man ser av den! Maste ocksa saga vilken fin fotovagg ni verkar ha i bakgrunden med fortoringar pa barnen! Jattesnyggt, den far du garna visa mer av, jag behover ideer da jag maste fixa med var. Har massa foton som jag har i ramar etc men i detta huset finns det inte nagon vagg kvar..sa svarmoblerat. En nackdel till med att flytta runt och byta hus hela tiden, nagot som passar i ett hus passar inte i ett annat. Min svartvita fotovagg passade i trapphuset i vart gamla hus, har har vi inte nagon over vaning sa alla dom vaggarna forsvann..
    Stor kram!

    SvaraRadera