tisdag 26 februari 2013

Feber och en glugg

Mitt under en riktig tuff arbetsdag idag började mobilen vibrera, "St Gerard School" visades på displayen... Inte bra... Alex mådde illa och hade feber... Det var bara till att ringa mannen som susade dit och hämtade... Tur att mormor och morfar är här som kunde ta hand om honom tills jag kom hem... Nu mår han bättre i alla fall...
Jag och mamma gick och tränade en sväng och när vi kom tillbaka var det liv i luckan vill jag lova, Alex hade tappat sin andra framtand! En riktigt stor glugg mitt i munnen! Han var superstolt och jag var genast tvungen att köra det obligatoriska taltestet... "Säg S" Visst gjorde han det och det läspades redigt vill jag lova, precis som en 6-åring ska låta ett litet tag i livet... Riktigt gulligt är det ju... :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar