fredag 24 augusti 2012

Suga in sommaren




Vi gick till poolen för att suga in det sista av sommaren... Det är i och för sig full sommar här fortfarande, 32 grader idag, men på tisdag börjar ju Alex skolan... Finns ju inte så mycket tid för poolhäng då... Isabella börjar inte förrän veckan efter, så hon tar en extra vecka lov... Ska bli så spännande med skolstarten! Köpte en "skolstarts present" idag till barnen... De får den imorgon någon gång... Gissar på höga rop och lyckliga leenden... :0)





4 kommentarer:

  1. Hallo snygging, ser skönt ut i poolen! Hoppas skolstarten går bra, grattis till att ha fått tillbaka kameran förresten...jag funderade ett tag på att skaffa en riktigt bra kamera men nu när jag inte har bloggen längre fotograferar jag knappt alls så det känns onödigt. Mobilen duger bra än så länge :) Synd att du inte kan komma på baby showern på söndag men hoppas vi ses snart igen ända! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!!
    Jag har inte kunnat kommma in på din blogg det senaste, när jag försöker gå in via bloglovin kommer först en annan sida upp "skadlig programvara har upptäckts" står bland annat att man kan få virus om du besöker webbplatsen. Nu tryckte jag fortsätt ändå men vill helst inte ha virus. Står nåt med nån sida mummy.se.vet du va det beror på? Just so you know....

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Jo, jag vet att det star att det ar virus, men det ar det inte... Verkar som om det bara ar sa i Chrome for om man testar i en anna weblasare kommer det inte upp... Tyvarr har jag inte listat ut hur man tar bort den sidan... Men som sagt, det finns inte virus... :0)

    SvaraRadera
  4. Helena, jo synd att jag inte kan komma... Vi far forsoka fa ihop en traff snart, fila pa datum...

    Kram

    SvaraRadera