söndag 30 september 2012

Städa ut sommaren

Igår blev det riktig storstädning här hemma... Jag rensade ut "skräp" lådorna i köket, ni vet de där lådorna man lägger en massa trams i för man vet inte riktigt vart man ska lägga det...
Sedan har jag även tagit barnens alla konstverk från förskolan och skolan hittills och lagt i dessa praktiska lådor som jag märkt så fint... Tog dessa lådor på jobbet som vi får papper i och som passar perfekt i våra hyllor i källaren... Har även mössor, halsdukar och grejer i dessa som lätt hittas och kan plockas fram till vintern, praktiskt...

Idag har jag även fixa lite ute... Sommaren behövde städas ut och det blev till att slänga alla döda blommor som blivit försummade de senaste veckorna i sina krukor... Bytte ut dem mot pumpor för att få lite höst feeling... Sedan ,om vädret håller i sig, ska jag försöka spraya några lampor och ramar som behöver få nytt liv...

1 kommentar: