söndag 9 september 2012

Utmaningen vecka 5


Veckans utmaning gick bättre än förra, men inte så bra som jag velat... Körde alla magövningarna varannan dag, men fick bara in två besök på gymmet... Det blir ju tyvärr så ibland... Inget socker i veckan och var rätt duktig på vätskeintaget... Ny vecka och ny utmaning imorgon... Nu jäklar!
Riktigt höstigt här idag och långtröjan åkte på för första gången sedan i våras... Vi har haft en härlig sommar måste jag säga och ser fram emot julen nu... :0) Hösten hoppar jag gjärna över...

1 kommentar:

  1. Hejja dig va du är duktig !!

    Jag har avverkt mitt andra löp pass tyv ever idag och jag höll inte helt oväntat på att dö ;)

    Viggo är okej - det var ett rejält jack, men nu är han mäkta stolt över det stora plåstret i bakhuvudet så i morgon har han minsann något att visa upp på dagis ;)

    Kram

    SvaraRadera