torsdag 18 juli 2013

Delat intresse

Har precis beställt en dvd på nätet... Det är den gamla Disney musikalen "Newsies" som är på väg hit... Den var inte lätt att hitta vill jag lova... Det är en musikal från 1992 och Alex såg den på TV härom dagen och är nu helt såld... Jag är ju en riktig sucker för musikaler så jag klagar inte... Jag har spelat musiken på Spotify ända sedan dess och han älskar det! Härligt hur vi delar det musikaliska intresset... Killen sjunger så ofta han kan! Blir dags att investera i ett piano snart så han kan börja spela... :0) I vilket fall som helst så finns "Newsies" musikalen just nu på Broadway och jag måste säga att jag är lite sugen på att gå... Har ju inte varit i New York ännu så det börjar änna bli dags... Kanske kan sticka förbi och kolla in allas våran Peter Jöback som fantomen när man ändå är där? :0) Får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar