torsdag 11 juli 2013

Suger ut det sista



Idag har vi sugit ut det sista av denna semestern... Jag och barnen har legat i solen och läst och bara gottat oss... Nu är det bara några dagar kvar tills vi återvänder till verkligheten med jobb, städ, tvätt, matlagning och allt som hör vardagen till... Jag har verkligen inte lyft ett finger när jag varit här och det har varit underbart! Tack, mamma och pappa, för allt!
Snart är det dags för mig att bege mig in till Göteborg för sista gången denna vevan... Ska träffa bröderna, shoppa det sista och sedan träffa mina fina tjejer ikväll!

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Harligt att du fatt en fin semester och att du kunnat bli lite bortskamd av dina foraldrar! Jatteskont!

    Onskar dig/er en smidig resa tillbaka hem till USA!
    Kramar

    SvaraRadera