fredag 5 juli 2013

På en Padda



Idag tog jag, barnen och mormor en tur runt Göteborg på en Padda... Ingen riktig padda då utan en av Paddan båtarna som kör guidade turer genom denna vackra stad...





Barnen hade flytväst och höll i sig hårt där vi körde långsamt under alla broar, vissa lägre än andra och man fick sätta sig på golvet när vi åkte under... 





Finaste Barken Viking, så vacker! På den spenderade jag många kvällar i min ungdom, p.g.a en kille då såklart... :0)



Feskekörka, dit jag vill ta Alex innan vi åker hem så han kan berätta i skolan att i Sverige, där köper man fasiken fisk i kyrkan! :0)



Morfar sprang ut från kontoret när vi kom till Centralstationen för att ta kort på oss...



... när jag tog kort på honom... :0)







Så mycket vackert att se i denna staden! Jag älskar verkligen Göteborg! Finns inget bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar