söndag 5 januari 2014

Galet mycket snö




Vi har redan överlevt "The Icestorm of 2013" för några veckor sedan och nu är vi mitt inne i "The Snowstorm of 2014"... Galet mycket snö och det fortsätter... Carlos har redan varit ute och rensat uppfarten två gånger, barnens skola är stängd imorgon, General Motors har stängt all produktion ikväll och öppnar sent imorgon, grannarna (som inte har snöslunga) har kommit över och rekryterat Carlos att rensa deras uppfarter så han är på väg ut igen för att rensa våran och alla andras... Det är helt galet, och bara början! Bilderna är tagna för ett antal timmar sedan så ni kan ju ana hur det är nu, snön går upp till knäna på många ställen... Hoppas jag kan ta mig till jobbet imorgon bitti, min minivan är inte direkt snövänlig... Det är även en varning för iskalla vindar imorgon upp mot -30 grader... Brrr! Alldeles för kallt för mig...

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar