fredag 17 januari 2014

IPads & Akvarium

Känner att hela min dag efter jobbet handlat om antingen iPads eller akvarium och jag är lika trött på båda två...Gick och storhandlade med barnen efter jobbet, alltid ett tåligt val men var ganska så behövande, fanns ju knappt någon mat här hemma... Väl hemma, efter middagen, införskaffade jag ett nytt spel till barnen på deras iPads eftersom Alex önskat just detta spelet länge nu och har varit jätte duktig i skolan... Isabella ska ju självklart spela samma spel, men många gånger har hon svårt att navigera sig med tanke på att hon inte kan läsa alls... Alex filurar ut allt genom den lilla läsning han kan... Så det var mycket gråt från loppan att hon inte visste hur man skulle göra, och jag fattar själv ingenting och jag kan läsa! Dessa spel! Gör mig galen! Men är det helg så är det... Fick lite egentid när jag bytte vatten i akvariet och rensade filtret... Inte ideal egentid precis och hoppas på ett par timmar för mig själv nu när barnen sover... Imorgon kommer Carlos hem och jag har min sparringpartner tillbaka... Sover så dåligt när han är borta... Imorgon är vi tillbaka på vårt spår igen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar