tisdag 11 juni 2013

Fotografering & T-Ball

Fotograferingen för Choice Hotels idag gick suveränt! Oj vad skoj det var att få sitta i hår och make up och bli vacker! Tyvärr tog jag inga egna bilder, det var liksom fullt upp mellan varven eftersom jag även jobbade... Men det blev riktigt bra bilder och teamet ville även foto mig mer imorgon bitti men tyvärr så jobbar jag kväll imorgon så det blir inget med det... Trist, för jag tyckte verkligen att det var super skoj att göra detta! En rolig grej att stoppa i bakfickan i alla fall...








Idag var det Alex första T-Ball match för säsongen... Kul att se hur mycket grabbarna växt under året och hur de förstår sporten på ett helt annat sett... Alex var riktigt duktig och det var inte i närheten lika mycket lek med sanden som förra året, men lite jobbigt var det ju att vänta...
Loppan var hejarklack och gjorde ett suveränt jobb! Fanns ingen på läktaren som inte visste vem hennes storebror var vill jag lova... :0) Även hon har växt sen förra året, det var ingen klättring på staketen alls... Kändes bra och jag kunde faktiskt titta på matchen... Verkar som vi gör framsteg varje år, härligt!

Nu blir det kvällen för mig... Ha en super onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar