onsdag 26 juni 2013

Ute i spåret

Idag hade det varit tänkt att vi skulle göra ett besök på Universeum, men det blev inte så... Isabella vaknade några gånger i natt och i morse och spydde... Gissar att resandet och de olika tidszonerna har hunnit ikapp och fått hennes lilla kropp lite i otakt... Så vi gör ett nytt försök imorgon... 



Jag trotsade vädergudarna, drog på mig mammas regnjacka och gick ut och sprang en runda i den svenska skogen... Jösses vad det regnade, men med vyer som dessa var det ju bara att stanna, andas, ta ett kort och sedan springa vidare... Härligt att vara tillbaka i det gamla spåret från ungdomen! 



Denna stenen har jag suttit vid och skrivit dagbok vid många tillfällen då hela livet var över... :0) 
Jädra många uppförsbackar, men däremot så jädra kort slinga! Hade för mig att den var mycket längre... Det blir nog två varv nästa gång, eller så ger jag mig nog på den längre varianten... Får väl se...



Röd är ju inte min färg i alla fall... :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar