torsdag 13 juni 2013

Översvämning i källaren

 Jaha, då blev det översvämning i källaren... Det regnade något så in i vassen igår att det svämmade över i källaren... Och då snackar jag inte rent vatten utan avloppsvatten... Fy fasen vad äckligt! Men det var bara att bita ihop efter jobbet och ta tag i skiten... Det var som tur bara halva källaren så inte så mycket behövde slängas, men det var till att flytta allt från ena sidan till andra för att göra rent... Fy vad vidrigt det var! Trodde jag skulle dö och spydde till och med lite lätt (i toaletten som tur var) efter att jag rengjort det värsta... Inget jag ens önskar min värsta fiende... Fy bubblan! 
Så nu är det rent men total kaos eftersom våran klädhägnad med alla vinterjackor och annat gick sönder när jag försökte flytta den... Varför inte? Jösses, vilken dag! Jag är så jäkla trött... Som om jag inte har annat att gräma mig över just nu... Till helgen blir det "projekt källare", garanterat...

God natt, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar