torsdag 24 mars 2011

Dagens ris...

...gar till... 
 Min lille Alex

...med motiveringen " Skrammde livet av sin mor nar han efter forskolan bestamde sig for att bara springa rakt ut pa parkeringsplatsen mot bilen och inte stanna hur mycket mamma an ropade pa honom."
Arligt talat sa fick jag en klump i magen och sprang efter for fulla livet med Isabella pa armen och tappade nappar, filtar och vaskor overallt. Nar jag val fick tag pa honom sa var jag sa forbannad och radd pa samma gang att jag inte viste riktigt hur jag skulle hantera situationen. Jag sa sjalvklart till honom att ALDRIG gora om det igen och han grat och sa "I'm so sorry" hela vagen hem... Nar vi val kommit hem var han sa trott att killen som aldrig vill sova middag, somnade direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar