söndag 27 mars 2011

Jobbig natt...


Usch, vilken jobbig natt vi haft... Vi kom till kusinerna i Detroit pa eftermiddagen , at smaskig middag och barnen lekte. Sedan runt 20-tiden sa var de sa trotta att de alla gick och la sig, forutom Isabella sa klart... Hon sov inte ens middag igar sa hon varv igentligen trottast av alla, men skulle INTE sova. Hon skrek hysteriskt och ville aka hem. Vi har aldrig haft problem med henne forut nar det galler att sova borta sa jag vet inte vad detta kom fran? Hon ville inte sova i sangen, inte med farmor och inte mad mig. Hon vill sova sjalv, i sin sang, hemma! Sa efter en massa skrik, grat och ren utmattning sa somnade hon till slut pa golvet bredvid pappa 00:02... Helt otroligt! Sedan vaknade hon 3 ganger under natten och vaknade for dagen igen 07:00 saklart... Far val se hur rolig denna dagen blir... Det som oroar mig mest ar hur ska det ga i sommar nar vi ska sova borta i en hel vecka?
Hoppas ni alla hade en battre natt med mer somn...

4 kommentarer:

  1. Fan va lik hon är dig på det kortet!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jobbigt för er alla med en sån tuff natt, det är inte alltid lätt att vara liten o inte få som man vill...

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Usch vet hur det där känns... Kanske kan pigga upp dig med att du är VINNARE inne hos mig =) Grattis!! Hör av dig snarast med din adress så får du snart ditt fina halsband. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh fy va jobbigt:-( Jag har oxå en liten kille på ett år som vägrar somna borta... Skitjobbigt är det:-(
    Hoppas att dagen har gått bra iallafall!
    Kram K

    SvaraRadera