tisdag 1 mars 2011

Tips till alla mammor


Jag vill tipsa er alla mammor,tror inte att jag har nagra pappor som lasare :0), om denna underbara sida som jag har anvant mig av ett tag nu.
Förskoleburken ar en blogg skriven av en forskollarare och riktar sig forst och framst till andra forskollarare, men ar ett utmarkt verktyg aven for mammor och pappor som vill hjalpa sina barn pa traven. Har hittar du sa mycket material som du kan anvanda och aven en massa lankar till andra riktigt bra sidor. Just nu haller jag pa att forsoka fa Alex att lara sig alfabetet battre sa att vi kan borja att lasa tillsammans och har har jag hittat jattemycket fiffigt material. Kolla in den ni med! Har ar ett par ovningar ni kan skriva ut direkt fran bloggen...

 
  

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar