onsdag 2 mars 2011

Pump it up


Imorse lyckades jag antligen pallra mig ivag till gymmet! Har inte varit pa ett gym pa typ 8 ar sa det var verkligen inte en dag for tidigt... :0) Har antligen hittat ett gym med barnpassning vilket ar ett maste for mig da jag inte vill springa till svarmor mer an jag redan gor... Alex var ju pa forkolan, sa det var ju i alla fall bara ett barn att dra med sig...Lamnade Isabella i barnrummet och visste inte riktigt hur det skulle ga, det var ju forsta gangen jag lamnat henne med nagon hon inte kanner... Under hela Pump passet sa vantade jag pa att Betsy, som passade barnen, skulle komma in och tala om att Isabella var helt hysterisk... Men hon kom aldrig... Nar passet var klar gick jag for att hamta det lilla busfrot och hon maskte inte ens att jag kom! Sedan ville hon ju inte ens ga hem! Tror nog att inskolningen pa dagis till varen kommer att bli en walk in the park... :0)
Imorgon blir det spinning 09.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar