lördag 13 augusti 2011

Kors i taket

Igar kvall var jag tvungen att gora ett stort kors i taket! Inget riktigt kors da saklart, for vad skulle barnen saga (och aven Carlos) om de vaknade i morse och sag ett stort kors malat i taket? Da skulle de val rita annu mer fina alster pa vaggarna an bara det ena kostverk som vi har pa en vagg just nu... :0) Skamt och sido... Igar nar jag nattade Isabella sa horde jag hur Alex kom upp och tande lampan i sitt rum... Sjalvklart sa trodde jag att han sedan gick tillbaka till vardagsrummet for att fortsatta titta pa sin tecknade film... Men nej, inte det... Nar jag lamnade Isabellas rum och tittade in hos Alex for att slacka lampan, sa lag han dar i sin egen sang sovande sa sott... Lampan var tand, men han var i drommarnas varld... Forsta gangen han gatt och lagt sig helt sjalv! Vilken kille! Skulle vara skont om detta hande varje kvall, men en kvall ar ju alltid en bra borjan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar