söndag 7 augusti 2011

Kräftskiva hos Valencia's






Igar var det dags for den forsta officiella kraftskivan hemma hos oss... Jag hade kopt fina dekorationer, och kraftorna sa klart, pa IKEA... Jag har aldrig sett mina barn sa ivriga till att ata som de var igar... Jag skalade kraftor fortare an kvickt och barnen bara skrek "Mer! Mer!" Jag tror nog att jag och Carlos lyckades slanga i oss typ fem kraftor, resten at barnen... Men jag ar sa glad att de tycker om dem sa jag tar den smallen... :0) Nu vet vi i alla fall att nasta gang sa ska vi kopa minst tre ganger sa mycket... Tyvarr blev det inga bilder medans vi at (hade ju handerna fulla) for det hade nog varit en syn det... :0)

3 kommentarer:

  1. Men ååå vad kul!!
    Önskar at mina barn också vill smaka kräftor men det vill dom absolut inte. Så i denna familj äter bara jag. Tråkigt. Men jag får hoppas de lär sig när de blir lite äldre. =)

    SvaraRadera
  2. Haha, vad roligt att de gillar kräftorna! Jag åt en hel låda själv till lunch igår, Gary smakade en klo men gillade inte sältan så jag fick allihop (yeees!). Det är bara för gott! :D

    SvaraRadera
  3. Harligt och vad fina foton! Underbart med RIKTIGA kraftor och dekorationer!! Har blir det tyvarr inte nagon kraftskiva...Vet du som svensk vad man gor nar man inte far tag pa kraftor i spad (som man ater i Sverige?) Har kan jag kopa kraftor i losvikt, men dels ar dom supersma och inte blir det samma sak da..Behover lite tips, skulle sa garna vilja ha lite kraftskive feeling da jag inte har atit pa flera ar. Kul att barnen vagade att prova! Hade ni pajer och sant till ocksa? Nagra goda pajrecet att dela med dig av? Kram!!

    SvaraRadera