måndag 15 augusti 2011

Meet the Spartans

Imorgon har jag andrat mitt arbetsschema och Carlos har tagit ledigt da det ar en stor dag for oss Michigan State Football Fans. Det ar namligen "Meet the Spartans" i East Lansing! Vilket betyder att man far lov att traffa spelare och coachen, och aven maskoten, Sparty! Ska bli sa roligt! Vi har ju i manga ar haft säsongsbiljetter till matcherna, men bestamde i ar att inte fornya vara platser... Vantar tills barnen blivit lite storre... Men till och med Isabella har redan varit pa en match eller tva! Sa detta blir en rolig grej for barnen da det inte blir nagra riktiga fotbolls matcher att ga pa...Sjalvklart blir det roligt for oss vuxna ocksa... :0)

1 kommentar:

  1. Där var hon inte stor, loppan! :D vi har inte gått på nåt sportevenemang här än men kollade på biljetter till en basebollsmatch om en vecka eller två. Jag hade nog hellre gått på basket eller fotboll framför baseboll men vi ska nog hinna med alla tre förr eller senare! Och hockey så klart hehe. Är du stort fotbollsfan?

    Jag har inte hunnit pilla med nån webshop än och jag har beslutsångest över hur det ska se ut så jag är lika spänd på hur det kommer bli! Jag kan inte bestämma mig riktigt hur jag vill ha det men förhoppningsvis faller det på plats snart...:) Kram

    SvaraRadera