torsdag 24 maj 2012

Blandade känslor

Det var med blandade känslor vi lämnade förskolans klassrum idag, jag och Alex, tillsammans... Det som varit våran vardag, en känd tillvaro, har nu blivit det okända... Hur blir det nu? Vad kommer vi att göra? Vem blir min nya fröken? Alex hade så många frågor och de flesta besvarades när vi gjorde ett besök på Kindergarten, som faktiskt är i samma byggnad, men det är ändå så nytt... Skrämmande och spännande på en och samma gång... Det fälldes även lite tårar mellan mig och fröknarna, tror vi tar det hårdare än kottarna... Man blir ju så lätt tårögd när man får höra dem säga hur de uppskattar allt jag gjort under detta skolåret minst lika mycket som jag uppskattar vad de har gjort... Men jag har ju två år till med Isabella eftersom hon börjar där till hösten... Än blir de inte av med mig... :0) Jag är bara så glad att Alex fått ha dessa underbara fröknar som verkligen ägnat så mycket tid med honom och lärt honom så mycket under årets gång...

Tack så mycket, Mrs Ehrenberger och
Mrs Schertzing, ni betyder så mycket för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar