torsdag 24 maj 2012

Mina fina cupcakes


Titta, så fina de blev! Lyckades spritsa frostingen riktigt tjusigt och så fick alla en snygg bokstav (den första i deras namn) i choklad på toppen! Det var nog det tuffaste att göra, smälta chokladen och spritsa fina bokstäver som sedan fick stelna igen...
Barnen sprang runt som yra höns för att hitta just SITT bakverk... De åts med god aptit och jag måste säga att det hela slutade på topp... Får bli fler cupcakes i framtiden...

Nu sticker vi och hämtar hem loppan!

3 kommentarer:

  1. Superfina cupcakes! Vad roligt att du har hittat till min blogg, sjelv vet jag att ajg har tittat in her lite da och da men tydligen har jag inte kommenterat.. Extra roligt att lesa om folk i Michigan da svermor bor i Ann Arbor :)

    SvaraRadera
  2. Dom blev jättefina!! :) Åh va frostingen ser god ut, vad är de för nån!? Dregglar lite här :P

    SvaraRadera
  3. Jo, de blev riktigt smaskiga... Butter Cream frosting blev det... Mmmm, yummy...

    SvaraRadera