tisdag 1 maj 2012

Mommy Day












Vilken morgon! Alla mammor var på plats och blev ompysslade av sina kottar... Det var massage, manikyr, pedikyr och så gjorde vi en fin vas... Det blev även en del fina presenter till oss mammor också... Som ni ser lyckades Alex minst lika bra med nagellacket som förra året... Färgen han valde var lite väl intensiv för min smak, men han tyckte i alla fall att jag blev mycket vacker... Blev inte så många bilder under själva "behandlingen" eftersom mina händer var fulla med oljor, krämer och allt annat man kan smeta på sin mamma när tillfälle ges... :0) Vi avslutade dagen med te och kakor, riktigt mysigt...

7 kommentarer:

  1. hahaha,vilken härkligt dag! Gud vad söt han är :) ... hoppas att det var lätt att få bort lacket som kom på den fina rosa skon.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen en mysig dag och fargen gick bort enkelt med lite aceton... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart! Sa roligt med dessa dagar i smaklasserna. Kommer sa val ihag nar jag laste om din mamma dag pa skolan forra aret, sa alltsa har jag foljt dig i over ett ar..tank vad fort det gar!

    SvaraRadera
  4. Va mysigt och vad bortskämd du har blivit idag!! :) Med både spa och presenter, vilken lyxig morsdag present! :)

    SvaraRadera
  5. Vilken lyx! Kan man boka tid på spa:t? ;)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Helena, kan boka in dig och brudarna den 23:e kanske? :0)

    Kram

    SvaraRadera