torsdag 27 januari 2011

Haller tummarna

Just nu sa haller min dator-vetande kollega pa att forsoka flytta over alla mina foton fran min gamla hard disk till den nya. Jag har ju en extern hard disk som jag har backat upp allting till, men av nagon anledning sa var det inte sa enkelt som det borde nar det gallde att lagga over allting fran den externa till den nya... Nar allt var overfort, trodde jag ja, sa visade det sig att musiken var dar men bara alla fotomapparna var uppbackade, men inte bilderna!!! Sa till min forskrackelse sa hade jag bara en massa tomma mappar! 
Forst fick jag en jatte klump i magen, men sedan sa kom jag pa att den gamla hard disken fortfarande hade alla filer sparade. Sa nu haller Travis pa att fixa den at mig! Sa hall nu alla tummar ni har pa att det funkar... Kan fortfarande inte forsta hur detta hande, att musiken och mapparna sparades... Ska kora backuppen pa ett annat satt nasta gang. Man lar sa lange man lever...

Tack snalla Travis, du ar en klippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar