onsdag 12 januari 2011

Lite om Helena

Jaha, da har man borjat blogga da… :0) Vill sanda en jatte kram och ett jatte tack till Camilla som hjalpte mig att komma igang, utan hennes hjalp sa hade det nog aldrig blivit av…

Anledningen till denna bloggen ar framfor allt sa att familj och vanner hemma i Sverige kan ser hur vi har det “over here”… Jag flyttade namligen till Lansing, Michigan i April 2003 da jag traffade min Carlos som kommer harifran. Har jobbat pa ett hotell har som Supervisor lika lange och stormtrivs!
I November 2006 sa valkomnade vi Alexander och ett par ar senare, i Februari 2009, sa kom Isabella till oss. I ar sa fick vi ytterligare ett tillskott da vi hamtade “Spartan – The Cat”… :0)
 
Hall till godo med mig da jag fortfarande forsoker att lista ut hur detta funkar och sa hoppas jag att ni kommer att folja varan vardag har i Lansing…

Kram

Helena

P.S. Kolla gjarna in Camillas blogg En mammas dagbok, den ar super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar