lördag 15 januari 2011

Jobb pa en lordag

Jaha, da ar man pa jobbet pa en Lordag da... Var tvungen att komma in nagra timmar da vi har lite ont med personal for tillfallet. Sa blir det nar den nya tjejen inte kommer till jobbet pa sin forsta dag... I vilket fall som hellst sa ar hotellet fullt av bowlande gamla damer, sa det blir nog en intressant morgon trots allt...
Annars sa gick jag och la mig 21:30 igar kvall, vilket ar mycket tidigare an vanligt, men somnade inte forran ett par timmar senare da jag hade ett barn lika hett som ett element liggandes tatt intill mig. Men vad gor man inte for de sma liven?

God morgon!

1 kommentar:

  1. Jag trodde Lordog var söndag jag antar att det är lördag. Du var uppe tidigt denna lördag. Jag är fortfarande i min pyjamas i sängen =) Jag kan inte vänta för att läsa mer på din blogg!

    SvaraRadera