lördag 29 januari 2011

Kors i taket & Spongebob


En typisk lordag kvall har hos Valencias... Jag delade ju med mig av receptet pa den mexikanska kyckligen tidigare i veckan, och idag blev det middagen. Riktigt gott blev det! Alex gav mig till och med en tumme upp och bada barnen at till och med sas pa sitt ris! Kors i taket sager jag bara! Men jag maste erkanna att mexikanskt ar enbart funnet i namnet. Inte en enda ingrediens ar ens nara mexikansk mat, men gott var det i alla fall.
Sedan gick kvallen pa som vanligt, med ett par avsnitt av Spongebob (eller ostbiten som pappar kallar honom) pa TV:n. Efter Spongebob sa var det dags for barnen att ga och lagga sig och nu kanske det blir en film for mig och Carlos... om vi inte somnar innan...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar