lördag 22 januari 2011

Lyckat resultat

Jag planerade ju dagens middag redan tidigare i veckan... Det blir ju latt sa att man inte har en massa tid over for planering nar dagen kommer... Sa jag testade det nya receptet och det smakade kalas! Det hjalpte ju att jag hade en liten assistent med mig i koket som alskar att hjalpa till, forutom nar det galler att plocka upp sina leksaker fran golvet i vardagsrummet saklart.
Sa efter en jattetrevlig och mysig lordagsmiddag, sa badades och nattades barnen som var helt slutkorda. Varfor vet jag inte, for vi gick inte ens ut idag da det ar snostorm och svin kallt! Far se hur det ser ut imorgon nar vi vaknar. Blir nog en svang till pulkabacken misstanker jag.
Och for mig sjalv, sa har jag precis startat ett valbehovt projekt har hemma... Resultatet kommer imorgon da jag inte riktig ar klar annu. 

Men ah sa bra det kanns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar