måndag 24 januari 2011

Vad hittades da i garderoben?

Jo en hel del massa skumma klader... Insag att jag hade klader dar som jag tagit med mig fran Sverige nar jag flyttade hit 2003, och de var redan gamla da! Byxor, skor och en massa annat som jag kopt i London nar jag var typ 15! Varfor i all varldens namn de packades ner i en resvaska och flogs over hit kan jag inte i min vildaste fantasi forsta. Och en klanning som jag kopt innan dess till och med. Jag laste i en artikel nyligen att klader som du inte haft pa dig det senaste aret kommer du aldrig att ha pa dig igen. Det ar antagligen sant, i alla fall for min del... Om dina klader ar tackta med dammrattar sa ar det ett klart tecken pa att de bor slangas bort eller hitta ett nytt hem, och da menar jag inte kallaren... Maste dock erkanna att medans jag drog fram alla dessa gammla grejer sa kom alla minne till liv. For varje plagg, sa kom jag ihag en viss handelse dar jag hade det pa mig. Sa slutsatsen ar att det faktiskt var en rolig upplevelse och att jag rekomenderar det till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar