måndag 14 februari 2011

Blommor & Arbete

Som jag namnt tidigare sa ar Valentine's Day inte en dag da jag forvantar mig nagot i karleksvag direkt' for manga tycker att det ar en ganska idiotisk dag. Speciellt har... har ar det ett sa kallat "Hallmark Holiday" vilket betyder att det skapades av foretaget Hallmark sa att det finns en till dag pa aret da folk spenaderar mangder med pengar pa deras kort och annat i presentvag... Men sa idag nar jag kom in till jobbet sa stod det en stor, vacker bukett med blommor och vantade pa mig! Hur gulligt som helst tycker jag aven om manga av kollegorna tyckte att det var fjantigt... Kanske bara for att de inte fick nagra sjalva? Jag vill i alla fall tacka Carlos for att lysa upp min annars ganska busy dag pa jobbet! Plus att det luktar gott har nu ocksa... :0)

1 kommentar:

  1. Vilken tjusig bukett! Det är väl alltid roligt att få blomsterbud, även om det är rätt upphausat med just Valentines Day så är det ju rätt härligt när någon visar att man är omtyckt :-)
    Kram Ulrica

    SvaraRadera