måndag 28 februari 2011

Nytt recept


Testa detta! Enkelt och oh sa gott!

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar i min blogg, det värmer!

    Och framför allt hittade jag hit till dig, jättekul!=) Ser ut som att du är en hejjare på photoshop, önskar att jag hade tid att sitta ner och lära mig lite mer..men den dagen kanske kommer. =) Vad kul att du också scrappar! Kanske du kan tipsa om någon bra webbutik i USA någongång? Jag kommer att hålla utkik på din blogg, gillar den skarpt! =)

    Tack för receptet på kassler, det kommer jag absolut att testa!
    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar min blogg! Har tankt att lagga in lite scrap grejer sa smaningom... Forst maste jag lyckas bli klar med musiken och lagga in den... Manga bollar i luften... :0)

    Kram

    SvaraRadera