tisdag 1 februari 2011

Nagonstans i Lansing


"Nagonstans i Lansing" ar verkligen passande, jag kunde ju knappt se huset nar jag kom hem. Det snoar natt sa in i vassen och vinden viner i husknutarna. Lite skrammande faktiskt... Det varsta ar att det kommer att halla pa sa har fram till 19-tiden imorgon sager dom. Blir intressant att se om man lyckas ta sig till jobbet over huvud taget. Allt ar stangt imorgon, nastan i alla fall... Bilfabrikerna, skolorna och alla statliga anlaggningar. Det blir att ga ut och forsoka fa igan snoslungan och rensa uppfarten till huset imorgon. Kanske kommer svarfar over och gor det at mig? Man kan ju alltid hoppas... :0) God natt fran mig nu i alla fall. Far val se vad morogondagen har att erbjuda nar vi vaknar... Definitivt ingen bra borjan pa Februari for min del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar