torsdag 3 februari 2011

Vilken underbar dag!

Denna dagen borjade med en riktig trevlig overaskning... Alex kom in till mig och sa att nagon kommer och att han kan hora garage porten oppnas. Vem i alla varlden kommer och halsar pa oss klockan 08:00, tankte jag... Jag tittade ut genom fonstret och fick se Carlos bil! Han hade bestamt sig for att ta ledigt idag och korde de 2 timmarna fran Detroit tidigt i morse. Barnen blev helt till sig och efter frukost sa var det utgang som gallde i det underbara vadret! Vilken skillnad det kan bli fran en dag till en annan... Sedan var det bara for mig att pallra mig ivag till jobbet medans Carlos spenderade resten av dagen med barnen. Han aker tillbaka till Detroit i kvall for att jobba imorgon, men sedan sa kommer han hem igen for hela helgen!

Trevlig tordag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar