onsdag 16 februari 2011

Turist i din hemstad


Har ett bra tips som jag gjarna vill dela med mig till er. Som ni nog vet sa kommer ju mina foraldrar och deras vanner hit imorgon for att besoka oss i 10 dagar. Det ska bli sa roligt och jag vill hitta pa sa mycket som mojligt kul att gora (som gar nar man har 2 sma barn det vill saga)... Eftersom jag jobbar inom turism sa har jag en sida har i Lansing som jag vander mig om valdigt ofta i mitt arbete for information, Lansing.org, den lokala turistbyran! Vem hade en aning om hur mycket kul grejer det finns att gora har! Sa mitt tips till er ar att ga in pa motsvarigheten i din egen stad och se vad just din hemstad har att erbjuda. Jag lovar dig att du kommer att hitta en massa kul som du inte ens visste fanns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar