tisdag 22 februari 2011

En Kväll på Akuten

Sa gardagens firande slutade inte som vi hade velat... Istallet blev det en visit till Akuten med lilla Isabella... Hon ramlade av sangen i kallaren och slog bakhuvudet rakt i golvet! Hon skrek och jag plockade snabbt upp henne och sprang upp for trappan. Pa vag upp sa ser jag att hon har svimmat i mina armar! Jag tror att jag dog en aning just i det ogonblicket... Har aldrig sett nagot sa hemskt i hela mitt liv! Kande mig sa hjalplos... Jag kommer inte ihag sa mycket mer efter det ogonblicket... Tydligen sa ropade jag pa Carlos och han kom springande, tog loppan ur min famn och skakade henne en aning tills hon vaknade. Det var raka sparet till Akuten dar hon fick genomga en CAT Scan och vi fick reslutatet att ingenting var skadat. Tack gode Gud! Vet inte vad jag skulle ha gjort om det hade varit nagot alvarligt! Hoppas att ingen av er nagonsing kommer att behova se erat barn i samma tillstand som jag sag min loppa. Usch, vad skrammande det var... Men jag ar glad att det slutade lyckligt i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Neeej men va hemskt:-( De finns inget jobbigare än när de händer barnen något. Skönt att allt gick bra och att hon hade tut i oturen!
    Kramar till er

    SvaraRadera
  2. Jo, det var nog det laskigaset jag nagonsin har upplevt... Usch och fy...

    SvaraRadera