måndag 16 maj 2011

En Dag med Thomas








Oj vilken rolig dag vi hade! Tyvarr sa regnade det och var svinkallt, men barnen var sa forvantansfulla att de inte markte av det sa mycket... Det gick ju fran 30 grader och sol pa fredagen till 13 grader och regn pa sondagen. Fy fasen vad kallt det var! Men barnen stog snallt och vantade pa Thomas, och nar han val kom tutande sa var den dagen gjord for dem... Sedan sa fick de ju aka med honom ocksa! Det var lyckan det, for fyra sma knattar... :0) Efter en lang, men superlyckad dag, sa var det trotta barn i bilen hem...Sjalvklart sa blev det nagra nya tag ocksa...

1 kommentar:

  1. Jo jag frågade men jag vill inte säga vad filmen heter riktigt än haha...jag måste först smälta det hela och vara säker på att de inte ångrar sig. Ärligt, jag hade tyckt det varit kul att bara vara en extra i bakgrunden så om de ångrar sig kommer jag inte bli ledsen. Jag är lika spänd på fortsättningen som du! :) kram

    SvaraRadera